Friday, September 19, 2008

Napoleon Dynamite [Part 2]



Okay..Part 2. Scene ni memang lawak. Cool gile bila Pedro (Efren Ramirez) cakap "It's a SledgeHammer..". Dan John Heder buat aksi yang paling semangat sekali. Korang saksikan la sendiri.
*****
Hari ini..
Apa yang aku dapat:
  • Sehelai lagi t-shirt Napoleon Dynamite di Big Bundle, Bazaar Ramadhan Parit Raja.
  • Duit dalam wallet aku susut lagi RM15 (mungkin dia mahal sebab ring t-shirt kot!)
  • Koleksi t-shirt meningkat lagi.
  • Kepuasan dan kebanggaan di dalam diri lagi.
  • Perasaan berkobar-kobar lagi untuk bergaya dengan t-shirt ini.
Bintang kecik - Baru aku boleh berjoget macam John Heder bila dah ada baju ni!

13 comments:

.miss daimen. said...

jambi..
wah2..
dh ade bju vote for pedro dh bley joget r..
hahahaha..

Rembo said...

hahaha
babi!!

gua ada hutang dengan orng baju tu!

pssst...pssstt....
mcm saiz gua je?

Rembo said...

bedebah sial towkey big bundle ni!
marah gua!
jgn smpi gua tumbuk tanah kt sunway ni bergegar smpi tapak bazar dia tu!

Si Jambi Darat said...

hahaha...
jeles x rambo?

mmg saiz lu pun..
gua saje beli nak jeleskan lu..
hahahahaha

Si Jambi Darat said...

tp miss daimen..
saye ni kan pemalu orgnye..
hahahaha!

.miss daimen. said...

jambi darat si pemalu???

geli je pemalu..

euwwwww..

Si Jambi Darat said...

betol..betol..betol..

Si Jambi Darat said...

betol..betol..betol..

Anonymous said...

hahhaa...tipu tu....macam mane si jambi ni boleh jadi pemalu, wei, selamber je kau beli t-shirt selalu, post kat Kuching satu wei!

apek terror said...

pergh....balik kg la ini macam haha..

Anonymous said...

Huhu.. macam familiar ja baju ni..
x penah jumpa baju ni saiz s..

Rajuna said...

aku sendiri menyambar seluar trek kilat macam getah di BIG BUNDLE.
gila. dah macam revenge ni aku pakai muahaha..
RM5 bai RM 5!!!

Si Jambi Darat said...

To ukie..
hehehe..mmg la selambe..murah je bro.pastu rare..tu yg best.hahhaa..kat sarawak mesti ada bundle best2 kan?

Apek..
lu balik skang..xmeriah la ko xde kat pt raja..malam ramadhan yang xbest!

surkezz..
a ah..melambak baju ni kat bundle tp ramai yg x perasan rare dia..huhuhu!aku pun dpt saiz L..so kena repair la..

Rajuna..
perghh..ko dah jadi revenge ke?hahahaha...best2..mrah lak tu!aku nak cari suar kaler hijau yang budak2 kecik slalu pakai tu xde jumpa lak..demm!!