Thursday, January 1, 2009

Kewangan aku tak kukuh, aku nak jual semua barang-barang ni [Part 3]

MISFITS (1999 Blue Grape Merch) (SOLD)
Saiz: XL
Condition: 90%
Printed: Depan
Harga: RM45

BECK 'Odelay' ALBUM
Saiz: XL
Condition: 90%
Printed: Depan/Belakang
Harga: RM45

AFTERBIRTH (Crust HC band)
Saiz: S
Condition: 90%
Printed: Depan
Harga: RM15

WOODSTOCK FESTIVAL (SOLD to Mat Anak Liar)
Saiz: M
Condition: 80%
Printed: Depan/Belakang (Tag Hanes made in USA)
Harga: RM30

THE GOONIES
Saiz: L
Condition: 90%
Printed: Depan
Harga: RM35

NARNIA (White Witch)
Saiz: S
Condition: 90%
Printed: Depan (glitters)
Harga: RM20

STAR WARS (Darth Maul) (SOLD)
Saiz: S
Condition: 80%
Printed: Depan
Harga: RM15

NAPOLEON DYNAMITE (Original merch.)
Saiz: M
Condition: 90%
Printed: Depan
Harga: RM20

MICKEY MOUSE (Vintage original merch)
Saiz: M
Condition: 90%
Printed: Depan
Harga: RM20

SNOOPY (Original merch)
Saiz: M
Condition: 90%
Printed: Depan/Belakang
Harga: RM20

COPPERTONE
Saiz: Youth L
Condition: 90%
Printed: Depan
Harga: RM15

PALESTINE (SOLD)
Saiz: M
Condition: 90%
Printed: Depan
Harga: RM15

Sila email: si.jambi.darat@gmail.com untuk berurusan. Sekian.

Bintang kecik - Harga boleh nego lagi. Hehe.. Semua harga di atas TIDAK termasuk post-paid. First come, first serve basis. Siapa bayar dulu, dia dapat. Ada banyak lagi barang aku nak jual. Nanti aku upload lagi eh.

2 comments:

Anonymous said...

the goonies da ada org bli blom??? kalo blom aku nk... cmna cara??

Si Jambi Darat said...

Qarmadharma - kalo berminat dekat tshirt to sila email ke si.jambi.darat@gmail.com or sms no ni: 017-7020203. Aku ada buka booth di CT Plaza pd 11hb ni..aku ada bawak baju tu..