Friday, January 2, 2009

Semangat tahun 2009.. konon!

Apa azam aku tahun ni eh? Aku pun tak tau la. Ada juga terpikir nak habiskan Master aku ni cepat-cepat. Tapi semangat aku dah pudar. Aku memang dah patah semangat pun. Dengan duit takde (hutang keliling pinggang), dengan course yang aku paling lemah. Aku dah malas. Aku cuba juga nak naikkan motivasi diri. Tapi aku ni seorang yang penuh dengan alasan. Mungkin itulah aku. Kalau ikutkan hati, memang aku nak berhenti je belajar tapi bila pikir ibu bapa aku, kesian pula dorang.

Diam.

Tengok lah apa jadi nanti. Aku cuba juga sedaya upaya aku untuk siapkan projek Master ni. Aku kena rajin membaca. Kena rajin jumpa prof aku. Kena bergantung pada diri sendiri. Betol kan?

Aku dapat semangat sikit bila tengok dan video band ni. Kalau ada band macam ni kat Malaysia, aku akan jadi peminat pertama dan paling setia kat dorang. Sumpah (aku tipu kot!)



Bintang kecik - Aku ada baju Japan tour band ni. (Riak sikit je!)

3 comments:

lengcipan said...

yeah!!terime kaseh kat lu beb...
kalo bukan ko aku tak kenal adf nih..
abeskan study ko,kerje,kawin,buat anak..ko tak puas2 ke pegi sekolah 11 tahun?

miss daimen said...

belajar ni mmg memenatkan..tp nnti hasilnya kite xthu lg..klu dh keje lg penat..hari2 kna bg komitmen..klu xkeje xde duit..biar susah skrg senang kemudian..klu syg rs diri tu susah..ade org lg susah dr kite..sabarlah ye syg..

Si Jambi Darat said...

lengcipan - belajar best dow..selagi otak ni x pecah aku x benti blajo...hahaha!jom,kita kembalikan zaman kegemilangan kita dulu2..11hb ni turun ct plaza.lyn NET..amacam?

miss daimen - thanx for the kind words syg..i akan ingat pesan tu n simpan sampai bila2..love u!