Thursday, January 8, 2009

Hardcore bukan hanya pada muzik tapi pada diri..[tajuk tiada kena-mengena dengan entri]



Langkah 1.
Lihat dan hayati video klip ini.

Langkah 2.
Ulang semula video klip ini sambil menutup mata. Kosongkan fikiran.

Tak nak kongsi apa yang korang terbayang?

5 comments:

bacteria said...

wah wah wah.. lama dah x dgr org cakap cam ni. terutama bagi yang dah berusia mcm kita ni (berusia ker??) tp syg aku x dpt lihat klip video itu di opis.. kena block...

chuel said...

lalala.. wa saje komen, pasal wa tau byk awek datang blog ni.

Si Jambi Darat said...

bacteria - weh..kena tgk.best gile clip tu!!hardcore still in my soul bebeh!hehehe

chuel - siot!

paranoid of death said...

aloo bosh lagu layan..aku tutup mata..terus melayang..hehehe.. aku dah layan blog baru ko..terbaik..teruskan usaha jaya jiwa remaja..hehehee

Si Jambi Darat said...

mal - ala,nak cari duit lebih.jual brg2 rare je la!hehehe