Friday, January 9, 2009

Lukisan comot pun ada harga juga kan? [Kewangan aku belum kukuh..]

Aku bukan seorang pelukis. Malah, dari sekolah rendah memang lukisan aku sentiasa comot. Tapi pernah sekali masa aku darjah 6 aku menang hadiah saguhati dalam pertandingan melukis. Itu pun setelah sorang kawan aku (yang sememangnya pakar melukis) telah membantu aku. Aku hanya mewarna je. Itulah pencapaian aku yang terbaik dalam bidang lukisan ni.

Tapi aku cukup suka dengan lukisan mamat ni. Nampak comot tapi penuh dengan maksud-maksud yang tersirat. Korang kena cekidaut la mamat ni. Dia peberet aku. Kalau nak tengok merchandise dia pun okay jugak. Just klik kat sini je.

10 comments:

budak jahat said...

ko dapat upah promote ek endy =P hehehe

lengcipan said...

cekidot bro..
www.rengitindah.blogspot.com

FastRi said...

di sini rupanya kamu bermain. Dapatkan DRSA dari Din Akar lah senang citer ye.

Si Jambi Darat said...

budak jahat - biasa la..dapat duit.hahaha

lengcipan - update selalu weh!hahaha

fazri - baiklah cikgu..saya akan dapatkan nya dgn segera!hehehe

Rajuna said...

kalau cenggini gayanya buka booth baju bundle pulak la.

Si Jambi Darat said...

rajuna- dah bukak pun..hehehe

Man said...

Bape RM Baskia ko nih..? hehe..putih eh..?

Si Jambi Darat said...

man - alamak,dah sold out la man! usha la kedai online kami http://the-good-old-things.blogspot.com

MANonymousaurus9 said...

tak pa..aku ada dua helai pun da cukup:P hehehe

Si Jambi Darat said...

man-aku xde lagi..asik dapat tp xmuat je!ciss!!