Tuesday, January 20, 2009

Adik-adik.. jom tengok gambar-gambar ni!

Okay, here’s the rule: Use Google Image to search the answers to the questions below.
Then you must choose a picture in the first page of results, and post it as your answer.
After that tag 7 people.

– the age of next birthday –
Ok, aku dah tua.. so?

– place i’d like to tra
vel –
Amsterdam bebeh.. everything legal!!

– a favourite place –
Of course, a music store where i can find my favourite CD.

– a favourite food –
Nasi Lemak. Buat masa ni belum jumpa kedai nasi lemak yang terbaik kat JB. Any suggestion?

– a favourite thing –
T-shirt. Benda ni wajib ada dalam hidup aku.

– nickname i had –
Endy. Nama ni dari kecik parent aku panggil aku.

– a favourite color –
Biru!

– college major –
Major in Civil Engineering

– name of my love –
Intan Shahnaz. Tapi ni bukan dia. Intan aku lagi comel dari minah atas ni.

– a hobby –
Dengar muzik. Nak main muzik tak reti.

– a bad habit –
Hisap rokok banyak-banyak.

– my wish list –
Ada duit yang sangat banyak.

Pakai kereta ni.

Beli rumah besar.

Kahwin dengan Intan Shahnaz dan dapat baby comel macam ni!

-7 tagged people-

18 comments:

.miss daimen. said...

baiklah..
i sahut cabaran u..
lagi 2hari i jawab..
hehehe..

Si Jambi Darat said...

hek eleh...!!!!!!!!!!!!!!!!

Nas Plague said...

akan disahut cabaran itu... dah settle aku inpom. hehe

Rambo said...

haih...kene gak gua! adeh....

Nas Plague said...

aku dah bagi settle... sila survey... hehehe

Si Jambi Darat said...

bo: yess...pdn muka

nas: hehehe..thanx nas!

.farah. said...

gua sangat tak paham laki bini ni. kalo sorg je yg tag gua tak boleh ke?

Si Jambi Darat said...

farah-baru serasi namanya!so lu kena jawab 2 kali..gambar lain2..pdn muka!

chuel said...

nasi lemak power kat kebun teh ar!! gile ke apa.

nn said...

nasi lemak kat kluang railcafe kotaraya best jugak.

Si Jambi Darat said...

nn - owh ye ke?nanti leh try..

chuel - kat kedai mana la siot?

Rambo said...

sumpah susah sial buat tag ni.
shilakeee!

Si Jambi Darat said...

rambo - kan gua dah ckp..gua buat tag xde yg pejam mata leh siap.gua punya tag mmg kena buat sambil mulut memaki hamun..hahaha

youthrustrecords said...

tag macam nie power!
gua jawab sekarang jugak!

hehehe

Si Jambi Darat said...

timmy - lu jwb skang k!!hahaha

apek terror said...

walau gua lambat internet gua down..gua jawab nti endy lu jgn risau

en_me said...

yes, we have the same color favorite.. btw, me pong baru jakks buat tag macam tewww..

en_me said...

http://yginsaf.com/2009/01/24/tagging-12s/