Wednesday, December 31, 2008

Selamat tinggal 2008..


2008 sudah berlalu. Kini tiba 2009. Apa yang akan berlaku pada diri kita? Apa azam baru kita? Sumpah, aku takde azam. Setiap tahun adalah sama je cuma umur aku akan meningkat. Aduih..dah semakin berumur aku ni.

SELAMAT TAHUN BARU KEPADA SEMUA!

SELAMAT TINGGAL 2008.

*****
Tahun ini paling bermakna buat diri aku sebab aku dipertemukan dengan seorang gadis yang cukup baik dan memahami diri aku. Maaf atas segala kesilapan yang pernah aku lakukan. Aku sangat mencintai dia.

3 comments:

miss daimen said...

pic yg last tu i xde pon syg..
nsb bek pic yg tolak kete xde ek..
hehehe..
i bersyukur dpt mengenali u..
saya juga sgt mencintai kamu..ancess

Nas Plague said...

Hepi New Year!...
harap2 journey kite bersambung tahun nie... :) harap2 rezeki murah.

Insya'allah. :)

slamat!

Si Jambi Darat said...

miss daimen - hehe,ada pic tu tp mls nak letak je..hehehe! 2008 mmg terbaik kan?

Nas - Happy new year bro..insyaALLAH. harap2 murah rezeki.ke Bandung kita..hehehe