Tuesday, February 10, 2009

Maceh cayang.. macakkan abang! Cayang dia..

Ini adalah spaghetti bolognese tau.

Apa, ingat lu je pandai masak? Awek gua pun pandai masak gak la.

Keikhlasan lebih penting dari KEPAKARAN memasak untuk berlagak! Baru nikmat.

Bintang kecik - Sumpah sedap! Dah boleh kahwin ni.

7 comments:

matakucing said...

licinnnnn

bacteria said...

ini kachang je msk..

chuel said...

apa kalau tak sedap tak boleh kawen????!!!!

NoName said...

oh..aku penah masak utk bf aku. dia kata sedap..sekali bila aku makan...tawar!

.miss daimen. said...

pergh..
wat malu je..
hahaha..

lengcipan said...

bile nak masak utk kgkawan!?

Si Jambi Darat said...

matakucing - lapar beb!hahaha

bacteria - aku xtau pun masak ni..hahaha

cuel - xboleh..duit xde!haha

no name - tu dia nak amik hati..aku bersikap jujur.kalo xsedap aku komplen je..hahaha

miss daimen - saje je menganjing pmpuan tu..hahaha!

leng - tunggu raya la..open house..hahaha