Wednesday, February 11, 2009

Adohai.. badan aku gatal la pakai baju bundle! Wakluuu...


Macam sampah kan? Silap beb. Semua ni t-shirt band. Aku akan upload dalam blogshop aku. Macam-macam t-shirt band ada. Rajin-rajin la usha blogshop aku. Klik sini je. Mudah.

Sekian.

Bintang kecik - Kepada sesiapa yang tak pakai barangan terpakai, jangan sesekali tengok/baca entri ni.

5 comments:

Rajuna said...

ini mesti ada konspirasi dengan pembekal baju bundle ni..

nak kena siasat dengan bpr eh?

haha

Si Jambi Darat said...

rajuna - hahaha..ni aku kumpul la.saje je longgokkan...tp mmg nak jual pun.

Ukee said...

baju sublime babe!~haha! upload lah gmbr cepat, bundle pun ok apa~ :D

Si Jambi Darat said...

ukee - sabar bro..hehe.sublime tu aku dah chop dulu..hehehe

chuel said...

gua dah email gambar. reply kasi tahu apa yg tak cukup.