Thursday, October 16, 2008

Surat seorang ibu..

Di kala mood raya masih ada..

Aku terjumpa video ni semasa melayari blog seorang sahabat aku. Saje aku nak kongsi dengan korang semua. Agak sedih bila aku melihat video di atas ni. Kita sebagai anak perlulah menghargai ibu bapa kita selagi mereka masih ada.

Syahdu..

Aku terasa rindu dekat kedua ibubapa aku. Sekarang ni mereka berada di Ireland bersama abang aku. Semalam aku mimpi mak aku. Mak aku bagi hadiah. Aku sayang mereka. Aku nak balas jasa mereka selagi mereka masih ada dan dapat melihat dan berkongsi kejayaan aku.

Aminn..

Bintang kecik - Aku anak mak!

8 comments:

miss daimen said...

sdeynye..
mesti u mimpi mak bagi kasut baru kan??
huhuhu..
i pon rindu kat mama jugak..

Si Jambi Darat said...

hehehe..a'ah.tu tandanya mcm nak dpt kasut baru..
hehehe..
sedey la video tu!

muor76 said...

kalo kite nak anak kite selalu ingat kat kite.. kite kene ler selalu ingat kat mak kite..

seorang mak leh jage 10 anak.. diharap ade sorang dr mereka leh jage mak mereka...

weh brader ko kat ireland? sane baju band murah tak? heheheheh

Si Jambi Darat said...

yup..btol tu muor.
mak aku siap leh jaga anak org len lagi..
xkan anti aku xleh jaga dia kan..
insaf sungguh..
abg aku kat ireland tp kat sana x banyak jual baju2 band la..dia selalu carikan aku kat UK.

dubliners said...

wei..
mak nak bagi hadiah lu sayang..
kalo tak???

l.i.f.e said...

hehehe anak mak eh...kekasih kamu kena lebih berwaspada kut. selepas kawin tak mudah menangani anak mak ni

Si Jambi Darat said...

dubliner (fahmi)..
gua syg je mak ngan abah beb!!hahaha..

l.i.f.e..
hehehe..kekasihku anak kesayangan baba dia..camne?

artfieda said...

yupp jambi,btoi-btoi video nih mmg sedey walopon singkat..aku tgk video nih kt m0qh n udey nye blog...

gambar semua chun dalam nih..tabek spring kt CS team..poweroot..