Friday, October 10, 2008

Apa ada pada nama?





Nama si kecil ini (anak buah 1st aku) ialah Sarah Heidi Bte Izhan Fahmi.

Apa pendapat kamu? Manis bukan?

11 comments:

muor76 said...

tahniah.. dpt anak sedare.. anak sendiri bile lagik? jgn sampai berlumut.. kekekek
weh umah atok ko kat pt kadhi kat ner?

Si Jambi Darat said...

hahaha..

au lambat lagi la!
gerenti tak berlumut..
umah atuk aku sederet dengan TNB..
rumah ke-3 sebelum traffic light pt kadhi.

miss daimen said...

bile la dpt jumpe si comel ni..
jom g ireland syg!!
hahaha..

Si Jambi Darat said...

banyak la duit syg oi!
gi kl dulu dgn hati yg riang!
hehehehe

PopNina said...

comel!!!putih melepak..

JOm ein.. he he

Anonymous said...

lor..baru sorg endy? lambat la kaw..aku menang..hehe aku dh 23org anak buah..

-farah-

Si Jambi Darat said...

mmg la..abg ko semua umur dah bape..haha.
kami masih muda lagi tau!

paranoid of death said...

bro..tahniah bro.skit2 mcm muka ko la plak..kekeke...ang bila gi mau ada baby..hehehe...

Si Jambi Darat said...

ada mcm aku ke?hehehe..biasa la keturunan bro.hahaha
tu la,aku dah cuba tp x lekat2..nextime bro aku cuba dptkan baby lagi..
wkahahkaha

dubliner said...

wei...
wa ada pix byk lagi..
nanti wa fwd kat lu..

Si Jambi Darat said...

fahmi..
send kat email wa!