Tuesday, September 15, 2009

JOJO..hamster aku!

Tak sangka, ramai juga yang bagi nama pelik-pelik untuk hamster aku ni. Hehe.. Terima kasih buat semua yang bertungkus lumus dan berusaha untuk memberikan nama yang paling comel. Sekarang aku senaraikan nama-nama tu:
  1. KID / SENDOH oleh Xam
  2. HENRY ROLLIN oleh Fahmi Embrace
  3. JONI ROTTEN oleh Jamshid Muor76
  4. RAMADHAN AL-MUBARAK oleh Apek
  5. ZOOEY DESCHANEL oleh Caon
  6. RAFIQUE oleh Abang Mat Tora
  7. SID VICIOUS oleh Wewet
  8. ADNAN oleh Rajuna
  9. CHEKODOK oleh Cik Cha
  10. COKI oleh Leng
  11. BJORK / HARON oleh Meor Lusuhone
  12. HOWDI oleh Rambo
  13. JANTAN oleh I-Sya
Fuh..menarik! Tapi aku nak minta maaf sebab tak dapat pilih antara nama-nama yang telah diberikan la. Last-last, aku dan kekasih hati telah sepakat nak bagi nama JOJO kat hamster aku ni. Nanti yang betina aku bagi la nama JIJIE plak. Hehe..
So, seperti yang dijanjikan iaitu sehelai baju band untuk nama yang terpilih terpaksa la aku batalkan. Tetapi ada berita baik. Kepada semua yang telah bekerja keras bagi nama-nama yang aku senarai kan tu, aku bagi DISKAUN hebat kalau korang beli barang kat blogshop aku! So check blogshop aku. Klik sini!

Jojo dengan aksi tido dia yang tak boleh blah!

6 comments:

Besi Karat said...

dah macam jojo struys je..haha

chubbyharusdirejam said...

macam nama jajan la,hamster kau boleh makan tak??

muor76 said...

ermm kc n jojo.. hehehheheeh

eh ko takde dapat baju metallica ker?

.miss daimen. said...

Sila betulkan tajuk entri anda..
Sekian, terima kasih.

Rambo said...

budak dekat 1 pic tu adek lu eh? Comel! rasa macam nak hantar meminang!

Si Jambi Darat said...

Xam: comel kan nama tu?heheh

chubby: boleh..tunggu dia mati la.hahaha

muor: selamat hari raya..baju metalica xde la..thun ni aku beraya di muor!

daimen: okay2..sorry!hehe

rambo: bukan la..mak aku jaga!jgn nak mengada!