Tuesday, September 29, 2009

Entri ni agak jiwang jugak!

Akhirnya, pada 13hb Ogos yang lalu aku telah berjaya memiliki sehelai t-shirt The Police tahun 1983 (Sorry, lambat update!). Aku ingin mengucapkan terima kasih tak terhingga buat kekasih hati, Intan Shahnaz kerana menghadiahkan aku t-shirt ni. Memang aku idam-idamkan t-shirt ni dan akhirnya aku berjaya memiliki t-shirt ni. Terima kasih buat Mat Rebirth sebab reservedkan aku baju ni! Rebirth ada banyak baju band vintage. Senang-senang datang la. Korang sergah je Mat, tanya dia mana dia simpan baju-baju vintage ni! hehe..
Buat kekasih hati, terima kasih sekali lagi sebab memahami kehendak dan minat saya. Hehe.. Bertuah badan. Saya sayang kamu Intan Shahnaz! Ohh ya..tahniah buat kamu sebab berjaya mendapatkan pekerjaan di UTM. All the best to you sayang!


Bintang kecik - Agak-agak, besday nanti dapat baju band lagi tak? Hehehe..

3 comments:

.miss daimen. said...

sama-sama kasih kekasih..

Hafidz said...

Perghhh!!! The Police tuh~ Memang rare! =P

paranoid of death said...

hahah..aku nampak ko pakai baju ni kat stulang haritu.. comey.. :)