Wednesday, August 26, 2009

Gula-gula kapas? Hamtaro?

Okay, dah lama aku tak menulis panjang-panjang. Sempena bulan Ramadhan ni, aku nak ucapkan selamat menyambut bulan Ramadhan kepada semua penbaca yg beragama Islam. Minggu lepas, aku dan kekasih hati telah membuat keputusan secara tiba-tiba untuk membela seekor hamster. Beberapa buah kedai telah menjadi 'mangsa' kami! Last-last sebuah kedai di Carrefour menjadi pilihan. Si Kecik ni telah mempunyai tuan yang baru! Comel tak terkata. Si Kecik ni seekor hamster jantan. Sangat keletah dan nakal. Tapi aku terhibur. Best tengok dia berlari dan bersepahkan rumah dia ni. Hehe..
Masalahnya sekarang, aku takde nama nak bagi kat si kecik ni. Agak-agak korang ada idea tak nak bagi nama apa? Nama yang terbaik akan aku hadiahkan sehelai t-shirt band! Janji..tak tipu. Bulan Ramadhan ni.. hehe.

Bintang kecik - tarikh tutup 13hb September 2009!

18 comments:

Besi Karat said...

Aku cadangkan KID.Sempena baju sKID row yang ko ada tu..hehehe..agak2 bole dpt tak?haha

embracehall said...

henry rollin sempena vocal band black flag.black flag kan ade memori untuk ko.sapa bagi present birthday ko tahun lepas?ingat tak? so aku cadangkan "henry" or "rollin".

muor76 said...

comey siot..
letak name..
joni rotten... ok tak?

apek terror said...

aku cadangkan bagi name "ramadhan al-mubarak" try dulu tgk sesuai tak...

.miss daimen. said...

apek pjg sgt tu la..
letak ramadhan je la..
bile dah syawal kite tukar syawal..
hahaha..

Si Jambi Darat said...

List nama terkini:
1. KID (xam)
2. HENRY ROLLIN (fahmi)
3. JONI ROTTEN (muor)
4. RAMADHAN AL-MUBARAK (apek)
hehehe..kita tgk lagi!

caon is ur schism said...

Zooey Deschanel , sempena nama secret admirer aku...heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Si Jambi Darat said...

caon - mcm haram! jantan la weh!!

tora corgan said...

gua kasi nama rafique, sempena drama diari ramadan rafique, amacam!

safwan ramli said...

aku rasa name yang terbaek untuk seekor hamster jantan ialah tok dalik atau name saintifiknye sid vicious. baru ganas dan mempunyai aura kejantanan yang tersendiri...amacam?dapat tshirt x aku?dapat shirt rancid hitam pon ok...hehehe

Rajuna said...

Adnan.


Senang je.

violet turns grey said...

chekik chekodhok!
chekik!
geram ngan chekodhok!

chekodok : hamster
:D

.miss daimen. said...

cik cha- chekodok??kodok katak la..huhuhu..

leng said...

jantan?
comel?
nakal?
= "coki"
(ejaan terpulang pada ko nak bagi macamane)

Besi Karat said...

aku cadangkan lg 1 la..SENDOH..
ala ala japan sikit..hehe

Lusuhone. said...

letak nama bjork la snang
nak nama melayu ko letak la harun, nk sebut pun senang

Rembo said...

Howdi.

Gua amik dari word verification. Briliant!!

Aisyah Sharif said...

saya bagi nama sesimple nama

memandangkan awk asek kta dye jantan.

pggil la dye JANTAN.

xdela org silap jantina dye

haha.