Tuesday, November 4, 2008

Persoalan minda [Part 1]

Sekadar gambar hiasan.

Kenapa kalau kita berkaraoke, kita mesti nak ikut lenggok suara penyanyi asal lagu tersebut eh? Ada sesiapa boleh tolong jawabkan tak? Aku dah berhari-hari tidur lewat memikirkan persoalan ni.
Hurmm..

11 comments:

al said...

pada aku, sebab mindset kita dah mcm tu..
budget ikut lenggok suara penyanyi, dapat la tepukan gemuruh.
aceyh!

muor76 said...

kalo karoke ikot sore aku

Rambo said...

lenggok = lagu
tak ikut lagu, lari tune la lagu tu.

Rajuna said...

pasal kebanyakan lagu yang dimainkan itu adalah lagu dari idola kita. kita nak jadi dia. tapi tak boleh. hasilnya kita jadi dia dalam 'jamban' satu lagu, satu ringgit itu.

miss daimen said...

persoalan yang sentiasa menjadi persoalan..i rs kan mmg dh sejak azali camtu la..asal nak nyanyi je mesti ikut suara artis tu..mcm u la kan??kan??hehehe..

bintang kecik**bile nak bangun ni??aduyai..

Si Jambi Darat said...

al - btol gak kot.pdhal sape je yg tgk kita karaoke kan?

muor76 - jadila diri sendiri

bo - masalahnya suara pun nak ikut sama gak!haih..

rajuna - btol gak ek.setiap manusia ada trademark dia kot.

miss daimen - i baru bgn.hehehe..mcm i la,nak jadi black rose..hahaha!

paranoid of death said...

sebab kita slalu ingat kita leh nyanyi mcm sora dia..padahal..minta maap ckp la yek..hehehehtak mo ckp le..

Si Jambi Darat said...

azmal - btol tu.mcm dah terbiasa.

pipiyapong said...

tapi orang tetap kata suara gua ni tak ubah macam amy search..padahal gua tengah nyanyi lagu iklim..apa cerita?

Si Jambi Darat said...

pipi - tu tandanya lu ada originality.hahaha

NASRUL AIZAT ADDENAN said...

sebab suara aku ni dah mcm mus may
dan ali xpdc.jadi kalo aku karok nyanyi lagu drang jek
kecuali dangdut inul