Tuesday, July 13, 2010

Jom kita kasi GEGO!!

16hb Julai 2010. Satu event gempak oleh komuniti JOHO. Macam-macam aturcara ada masa event ni. Ada live show dari local band, skate/bike/in-line demo, Motard autoshow dan juga Junk Sale. Lokasi di Bukit Timbalan, JB. Bermula dari jam 4.00 pm hingga lewat malam. Pastikan korang semua datang! Kat bawah ni adalah aturcara event tersebut ye:
4.00 pm hingga tamat

- Junk Sales
5.00 pm hingga 8.00 pm
- Laughter Yoga Workshop
- Open-mic session
- Skateboard demos
- BMX demos
- Fixie demos
- Motard (scrambler) Autoshow
8.30 pm hingga 9.30 pm
- Culture Malaysiana
9.30 pm hingga tamat
- GEGO live shows


So, di bawah ni peta lokasi di mana aturcara di atas akan dijalankan. Pastikan korang jangan sesat ye!

Kalau orang luar Johor nak datang, di bawah ni peta lokasi event GEGO ni akan diadakan. Senang je nak datang sini. Takkan sesat punya la!

Owh ya, blog shop aku juga akan buka booth kat event ni. Barang-barang yang dijual adalah barangan terpakai. Kepada sesiapa yang geli nak pakai barangan terpakai ni, abaikan booth aku ye. Nak beli barang baru sila ke butik. Barang-barang yang aku akan jual kali ni ialah band tee, beg, kasut, buku dan juga CD. Kalau sesiapa yang nak dapatkan baju-baju band dengan harga special boleh la datang booth aku! Kepada yang nak beli secara online boleh la klik kat sini! So, kita jumpa pada 16hb Julai nanti ye!

Bintang kecik - For more info layari http://johobaru.blogspot.com/

4 comments:

Evagurl said...

hr jumaat 2 je ke?

Si Jambi Darat said...

yup pod..hr jumaat je..

AUR said...

Nak ikut!!!!!!

Si Jambi Darat said...

taib..melepas aku nak suruh ko lukis potret aku!!hehe